Benvolgudes famílies,
Com cada any, l'AMPA ha organitzat el servei de distribució de llibres de text. Com a novetat per a aquest curs vinent, per tal d'agilitzar el procés de recollida i millorar la gestió dels recursos ELS LLIBRES S'ENTREGARAN ALS ALUMNES DIRECTAMENT A LES AULES un cop s'hagi verificat degudament el seu pagament.
Per fer-ho, ens haureu de fer arribar els justificants bancaris on constin:
1. Concepte: LLIBRES
2. NOM i 2 COGNOMS DEL/S ALUMNE/S
3. CURS/OS
L’AMPA no es fa responsable d’aquells pagaments que no hagin presentat justificant.
Tots aquells que ho facin abans de començar el curs, el dia 12 de Setembre disposaran dels llibres a l’aula.
Els justificants bancaris es podran entregar:
a) Al despatx de l’AMPA en horari d’atenció (vigent al web: Contacte
b) Per correu electrònic: ginesta.vng.ampa@gmail.com
c) A la secretaria de l’escola a partir del 3 de Setembre, de 8:30 – 14:00.
Un cop entregats els llibres a l’aula, es podrà revisar l’estat dels mateixos i verificar que estan en òptimes condicions.
Per qualsevol incidència o reclamació que pugui sorgir respecte als llibres , hi haurà atenció personal per resoldre-les:
Dia: 17 de Setembre
Horari: (matins) 8:30h – 11:00h , (tardes) 17:00 – 19:00
Formes de pagament: consultar-ho al següent enllaç Dades bancaries
LA JUNTA DE L'AMPA